فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فرش ۱۲۰۰ شانه؛ محصولی از تلفیق هنر و صنعت

فرش 1200

مدت زمان زیادی از ورود فرش ۱۲۰۰ شانه به بازار و صنعت فرش نمی‌گذرد اما در همین مدت اندک با تکیه بر آخرین فناوری‌های پیشرفته در حوزه فرش ماشینی توانسته است، جای خود را در منزل میلیون‌ها ایرانیِ فرش‌دوست باز کند. فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰، ظرافت و زیبایی کم‌نظیری ایجاد می‌کند. هر چقدر تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، ظریف‌تر و ریزنقش‌تر خواهد بود.فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰، از فرش‌های ۷۰۰ شانه بسیار نازک‌تر است. دیگر لازم نیست برای داشتن فرشی زیبا و شیک، هزینه زیادی را صرف خرید فرش‌های دست‌باف کنید. تولید فرش‌ها ۱۲۰۰ شانه با هدف رفع نیازها و علاقه مشتریان ایرانی به فرش دستباف صورت گرفته است. حتما قبول دارید که ما ایرانی‌ها علاقه و تعصب خاصی نسبت به فرش‌های محلی و دستباف داریم. تلفیق هنر و صنعت در فرش ماشینی، یکی از بهترین دستاوردها را برای ارضای نیاز بازار ایرانی در پی داشته است. با وجود تنوع طرح، رنگ، قیمت در عین حفظ کیفیت، فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه، به شدت قلب مشتری ایرانی را که در فرش به دنبال طرح‌ها و نقشه‌های منحصر بفرد می‌گردد، تسخیر کرده است.

  

ویژگی‌های فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ چیست؟

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰، گره‌های رنگ بالایی دارد و به علت فشردگی، امکان استفاده از نخ‌های ضخیم  و زمخت در بافت آن وجود ندارد. به همین دلیل از نظر تراکم گره در مترمربع، مشابه و معادل فرش‌های ۸۰ رَج دستباف است. تراکم عرضی گره‌های بافته شده در یک فرش ماشینی همان شانه فرش را مشخص می‌کند. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نیز از نظر تراکم نسبت به سایر فرش‌های موجود در بازار مانند فرش‌های ماشینی ۱۰۰۰ شانه یا ۷۰۰ شانه، از تراکم بیشتر و در نتیجه لطافت بیشتری برخوردار است.

فرش ۱۲۰۰ شانه، حدودا ۲ -۳ سال است که وارد بازار ایرانی شده است اما به علت نوین بودن صنعت به کار گرفته شده در تولید آن و همچنین کاربردهای متنوعی که دارد به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

کاربرد فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ چیست؟

فرش ماشینی در طول زمان، تکامل بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. طرح‌ها، نقوش، کیفیت نخ و بافت به شدت بهبود یافته است. مثلا همین فرش ۱۲۰۰ شانه با وجود دستگاه‌های جدید و فناوری‌های متنوع امکان ایجاد نقوش و رنگ‌هایی واضح را فراهم کرده است. به همین دلیل برای تولید تابلو فرش‌های ماشینی از آن استفاده می‌شود. تابلو فرش‌ها معمولا تصاویری از حیوانات، طبیعت یا شمائل افراد مذهبی را نمایش می‌دهند. برای اینکه این تصاویر زیباتر و چشم‌نوازتر باشد، باید نخ و الیافی مناسب در بافت فرش به کار گرفته بشود. فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰، در ارائه تصاویر واقعی‌تر درتابلو فرش‌ها بسیار مفید است.

علاوه بر تابلو فرش‌ها، این نوع از فرش ماشینی در فرش‌ها و قالیچه‌ها با ابعاد مختلف کاربرد دارد. ریزبافت بودن و ظرافت آن موجب شده تا بسیاری از خانواده‌های ایرانی از فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق پذیرایی، سالن‌های رسمی و… بهره ببرند. علاوه بر نقش‌های شلوغ و ریزبافت، از فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ در تولید فرش‌هایی با طرح‌های خلوت‌تر نیز استفاده می‌شود. در واقع، فقط تراکم و شانه بالای این نوع از فرش ماشینی، علت استقبال و کاربرد زیاد آن نیست بلکه الیاف مرغوبی که در آن وجود دارد، دلیل محکم دیگری برای رونق فروش آن است.

تولید فرش ۱۲۰۰ شانه در ایران به چه صورت است؟

فرش ۱۲۰۰

کاشان از جمله اولین شهرهای ایران بود که اقدام به تولید فرش ماشینی کرد. اگر کاشان را پایتخت فرش ماشینی ایران بدانیم، بی‌راه نگفته‌ایم. کاشان و شرکت‌های مختلف آن با به کارگیری صنعت حرفه‌ای دست به تولید فرش‌های ماشینی باکیفیتی زدند که نمونه ای از آن حتی در یونسکو نیز به ثبت رسید. فرش قیطران کاشان، فرش افق کاشان و… نمونه‌ای از فرش‌های معتبر و باکیفیت کاشانی هستند.

فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان، با بهره گیری از الیاف و نخ‌هایی مرغوب نظیر: فیلامنت و اکریلیک، طرح‌های بی‌نظیر را در کنار کیفیتی مرغوب به بازار ارائه کرده است. اگر قصد خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه یا سایر انواع آن نظیر فرش ۱۵۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و… را دارید، بهتر است به شرکت‌های مورد اعتماد مراجعه بفرمایید. شرکت‌های مختلف و فرش‌های مرغوبی مانند: فرش ۱۲۰۰ شانه مشهد اردهال، فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران و … به شما کمک می‌کند تا با قیمتی مناسب، جنسی با کیفیت درجه ۱ و اصالت خریداری کنید.

انواع فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰، در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در دسترس شما هستند. خرید اینترنتی و فروشگاه‌های متنوعی که در سطح فضای مجازی قرار دارند، بدل به بهترین پُل‌های ارتباطی میان تولیدکننده و خریداران شده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی چون مرداس، امین شما در خرید انواع فرش هستند.

کافی است از میان شرکت‌های معتبر تولید فرش ایرانی، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به ساده‌ترین شکل ممکن و در حداقل زمان، خرید کنید. شرکت‌های معتبر ایرانی به کمک کارشناسان مجرب از سطح ملی و داخلی به سطح بین‌المللی نیز راه پیدا کرده‌اند. برای مثال، مشهد بعد از کاشان در زمینه تولید فرش‌های ماشینی بسیار موفق عمل کرده است. فرش ۱۲۰۰ شانه نگین مشهد، فرش ۱۲۰۰شانه زمرد مشهد و…، تنها نمونه‌ای از تولیدات درخشان ایرانی هستند.

فرش ۱۲۰۰ شانه پاتریس نیز نمونه‌ای بسیار باکیفیت از فرش‌هایی با تراکم بالا است که با بهره‌گیری از نخ‌های آلمانی در رنگ‌های متفاوت و طرح‌های زیبا و سنتی، طرفداران زیادی در میان مشتریان دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران نیز با تکیه بر فناوری و استفاده از دستگاه‌های تولید فرش ماشینی که به دست شرکت‌های معتبری چون: وندویل و شونهر آلمان ساخته شده‌اند، فرش‌های ماشینی زیبایی به بازار عرضه می‌کنند که ظرافتی چون ابریشم دارد.

انواع فرش ۱۲۰۰ شانه

انواع فرش‌های ۱۲۰۰ شانه ایرانی با ارائه ویژگی‌های قابل توجه در قالب برندهای مختلف در خدمت مشتری سخت‌پسند و خوش‌سلیقه ایرانی قرار دارد. این فرش‌ها با استفاده از الیاف مرغوب و ظریف، بدون پرزدهی و با ویژگی ضدحساسیت بودن در طیف‌های رنگی متنوعی عرضه می‌شوند. برای مثال، فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته، در رنگ‌هایی زیبا تولید می‌شود. این نوع از فرش ماشینی مانند فرش‌های معمولی نقشه هموار و صافی ندارد و بعضی از نقش‌ها و گل‌های آن حالت برجسته دارند. چنین طرح و کیفیتی در دکوراسیون مدرن خانه‌های امروزی دست شما را برای انتخاب رنگ‌های مختلف پرده و مبل باز می‌گذارد و اجازه می‌دهد که رنگ گل یا طرح برجسته فرش به یکی از عناصر رنگی اصلی در چیدمان منزل بدل بشود. چنین طرح و ایده‌ای در منزل شما بسیار جالب توجه خواهد بود.

فرش‌ ۱۲۰۰ شانه طرح افشان نیز ترکیب رنگ‌های زیبا و خاصی دارد. پرطرف‌دارترین طیف رنگی در خرید فرش برای منزل، سورمه‌ای، کرم و آبی فیروزه‌ای است. فرش‌های ماشینی ایرانی با تراکم ۳۶۰۰  به کمک طراحان خوش‌ذوق و هنرمند، در نقشه خود از شکل‌هایی چون: گل نیلوفر، گیاهان سبز، گل سرخ، برگ نوک تیز در قالب اشکال هندسی بهره می‌برند.

برای آشنایی بیشتر با لیست قیمت فرش قیطران یا شرکت‌های دیگر به راحتی می‌توانید به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی مانند فروشگاه فرش مرداس مراجعه کرده و از طیف متنوع و مقرون به صرفه فرش‌های ماشینی ایرانی مطلع بشوید. برای مثال، قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه قالی سلیمان که در ۸ رنگ و با جنس خاب اکریلیک هیت ست ارائه می‌شود از ۹۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. آگاهی از قیمت‌ها و طرح‌های مختلف فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش مرداس و تماس با کارشناسان به راحتی ممکن و میسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.