فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فرش کودک ، انتخابی که باعث دگرگونی اتاق فرزندانتان خواهد شد

فرش اتاق کودک 

فرش کودک ، انتخابی که باعث دگرگونی اتاق فرزندانتان خواهد شد
کودکان نیز برای رشد ذهنی و فکری خود نیازمند فضایی مناسب و ایده آل می باشند ، هم چنین خانواده هایی که قصد فراهم آوردن فضایی عالی و بی نظیر برای فرزندانشان را دارند باید تغییرات اساسی را برای کودکان اعمال کنند.
امروزه با اضافه شدن مدل های متنوع دکوراسیون ها و وسایل کاربردی اتاق کودکان همچئن کمد ، تخت خواب ، اسباب بازی تغییرات زیادی کرده است.
یکی از مناسب ترین و بهترین ایده ها برای تزیین اتاق کودکان و شکل دادن به فضایی که هم محل استراحت آن هاست هم محل بازی و سرگرمی آن ها استفاده از فرش می باشد ، طراحی وتزیین دکوراسیون اتاق کودک کاری دلپذیر و دلنشین است در واقع بهترین گزینه برای پوشاندن کف اتاق خرید یک قالیچه برای شکل گیری بهترخواهد بود.
فرش اتاق کودک یکی از مدل های جدید طراحی دکوراسیون داخلی برای کودک می باشد که طرفداران زیادی دارد استفاده از این نوع فرش های ماشینی به هیچ عنوان قدیمی نشده و حس طراوات و زیبایی را برای سالیان سال تقدیم شما و فرزندان عزیزتان خواهد کرد به علاوه ایجاد فضایی که متناسب با سن و جنسیت او باشد شادابی زیادی را به کودک خواهد داد.
اگر کودکتان در سن و سالی است که میتواند مشخص کند چه چیزی را دوست دارد بهتر است او را هم در اتخابتان دخالت دهید مطمین باشید فرزندتان بهترین همراه در خرید فرش اتاقش خواهد بود اما اگر کودکتان به سنی نرسیده که انتخاب کند کلیه ی اختیارات بر عهده ی خودتان خواهد بود به قول معروف ریش و قیچی دست شما است.

 

ادامه مطلب ...

چقدر گلیم فرش را می شناسید

گلیم فرش

یکی از زیر مجموعه‌های فرش ایرانی، گلیم فرش است. خرید فرش گلیم این روزا کم طرفدار نداره اما بذارید بریم به دوره‌های قدیم. زمانی‌که گلیم رو به‌جای زیرانداز، سجاده، خورجین، پشتی، سفره، چادرشب، چادر زنان و … یا یه کم بریم عقب‌تر، جایی‌که از این محصول به عنوان پرده برای مساجد و خونه استفاده میشد.

 

ادامه مطلب ...

چه نوع فرش ها در دکوراسیون منازل تاثیرگزارترین هستند؟

فرش فانتزی

فرش فانتزی در دکوراسیون 

بعضی مواقع انتخاب و خرید یک فرش فانتزی زیبا و مناسب برای دکوراسیون می تواند سخت و چالش برانگیز باشد معمولا بسیاری از افرادی که هنوز برای خرید فرش به بازار نرفته اند خبر دارند که با چه انتخاب های گسترده ای روبه رو خواهند شد. مسلما اصلی ترین وسیله ای که باعث شکل دادن و شکل گرفتن فضای منزل  می شود ، فرش است که به نوعی تکمیل کننده فضا هم میباشد ، پس برای انتخاب این نوع کالا باید دقت لازم و البته زمان کافی داشته باشید.تصمیم برای انتخاب فرش مناسب برای منزل نیازمند اطلاعاتی است که فرآیند خرید را هموارتر سازد.قبل ازخرید فرش موردنظر خود باید ابتدا هدف و نیاز خود را مسخص کنید و سپس به شکل و ظاهر فرش و کارایی آن فکر کنید در واقع هر وسیله ای که برای خانه خریداری می کنید باید با هم هماهنگ باشند حتی اگر بهترین و گران ترین وسایل را هم خریداری کنید اگر با هم تناسب و همخوانی نداشته باشند ضرر بزرگی را متحمل شده اید.

 

ادامه مطلب ...

چگونه در بازار آشفته دلار این روزها، فرش بخریم؟

فرش ماشینی

فرش ماشینی 

این روزها با توجه به تغییرات مداوم در قیمت‌ها و ثابت نبودن آن، خرید کردن کار عالقانه‌ای نیست اما شاید شما به طور مثال یکی از افرادی بوده که در حال خرید جهیزیه هستید و زمان زیادی ندارید تا برای ثابت شدن قیمت‌ها منتظر بمانید.

از طرفی استرس این موضوع که شاید بعد از ثابت شدن بازار، قیمت‌ها بیشتر از یک ساعت قبل شود هم شما را ترغیب کند که هرچه سریع‌تر خرید خود را انجام دهید.

اما نگذارید این استرس و عجله باعث شود تا شما خریدی نادرست انجام دهید و بعدا پشیمان شوید.

پس با ما همراه باشید تا شما را در خرید یکی از همین وسایلی که قیمتش در بازار این روزها به میزان قابل توجهی بالا رفته است و جزو یکی از اساسی‌ترین خریدهاست یاری کنیم.

بله درست است. خرید فرش!

اما فرش ماشینی یا فرش دستباف؟

در دهه ۵۰ و با ورود ماشین‌آلات صنعتی و نساجی به عرصه فرش بافی بود که موجب شد طرح و نقش‌های فرش دستباف نیز بر روی فرش ماشینیبنشیند. اگرچه امروزه بازار فرش پر از نقش و نگارهای  فرش فانتزی و  فرش مدرن می‎‌باشد اما هنوز هم نقش‌های قدیمی جزو علایق بسیاری از خریداران بوده و محبوبیت دارند.

همه ما می‌دانیم که خرید فرش دستباف هزینه بالایی می‌خواهد و مناسب کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری هستند. اما سرمایه گذاری با فرش؟ مگر می‌شود؟ زیاد موضوع را باز نمی‌کنیم و از اصل بحث دور نمی‌شویم، فقط همین‌قدر بدانیدکه فرش دستباف هر چقدر پا بخورد با ارزش‌تر و قیمتی‌تر می‌شود پس خرید آن یک سرمایه‌گذاری ناب به حساب می‌آید.

اما ما به دنبال خرید فرش ماشینی ارزان قیمت هستیم. این ویژگی را هم با توجه به سرعت بالای دستگاه‌های نساجی می‌توانیم در فرش ماشینی بیابیم.

چه نکاتی را باید قبل از خرید فرش ماشینی بدانید؟

 

فرش ماشینی

بهتر است معنی شانه و تراکم را قبل از خرید فرش کاشان  بدانید. هرچه شانه (تعداد ریشه‌های فرش در هر یک متر از عرض ) و تراکم فرش (تعداد گره‌ها در هر یک متر از طول ) بیشتر باشد، فرش شما ریز بافت‌تر بوده و مانند فرش دستباف جلوه می‌کند و قیمت آن هم بالاتر است اما اگر فرشی ضخیم می‌خواهید به دنبال فرش با شانه کمتر باشد.

نکته حائز اهمیت بعدی این است که چه جنس نخی کیفیت بهتری در فرش ماشینی دارد؟

فرش با جنس آکریلیک بهترین نوع فرش ماشینی است چرا که طول عمر بیشتری داشته و برای سایش و یا کم شدن طول آن (آب رفتن) نیز مدت زمان زیادی طول می کشد، همچنین این فرش به راحتی نمی سوزد و اگر بر روی آن کتری، اتو و یا قابلمه داغ قرار گیرد بسیار مقاومت بالایی دارد.

فرش چند متری بخرم؟

انتخاب متراژ فرش کاملا سلیقه‌ای و همچنین بسته به دکوراسیون شما و متراژ منزل شما دارد اما این روزها خرید فرش ماشینی ۶ متری و خرید فرش ماشینی ۹ متری بسیار رایج است چرا که این متراژها تقریبا در همه منازل کاربرد دارد اما اگر فرش شما ۱۲ متری باشد ممکن است بعد از تعویض منزل برای پهن کردن آن در متراژ جدید به مشکل بخورید.

فرش ماشینی تولید کدام شهر است؟

اولین فرش ماشینی در کاشان تولید و به بازار وارد شد اما بعدها شهرهای دیگر هم پا به عرصه تولید فرش ماشینی گذاشتندکه از میان آنها می توان مشهد، دلیجان، اصفهان، آران و بیدگل، تهران و… را نام برد اما در مجموع بعد از بازار داغ خرید فرش کاشان، نظرها به سوی خرید فرش ماشینی تبریز وفرش ماشینی مشهد می‌چرخد.

چرا خرید اینترنتی؟

فرش ماشینی

آیا تاکنون به بازارهای شلوغ و زمانی که صرف رفت و آمد و بررسی محصولات در مغازه‌ها می شود فکر کرده‌اید؟ در اینجاست که فروش اینترنتی فرش به سراغ شما می‌آید و به راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید اقدام به خرید فرش ماشینی آنلاین کنید.

مزیت اصلی خرید اینترنتی فرش این است که شما می‌توانید با بهره‌گیری ازفروشگاه‌های اینترنتی فرش، تمامی مدل ها و رنگ ها را در یک جا و کنار هم دیده، مقایسه کنید و سر فرصت انتخاب خود را انجام دهید. با این کار فرشخود را با قیمت مناسب تری خریداری می‌کنید چرا که هزینه حمل و نقل فرش و انتقال آن به نمایشگاه و یا هزینه انتقال فرش از کارخانه به فروشگاه را نمی‌دهید.

اما در این میان مراقب باشید چرا که اگر از فروشگاه معتبری خرید نکنید ممکن است فرش با جنس پلاستیک را به جای فرش مرغوب به شما عرضه کنند.

فروشگاه فرش آنلاین مرداس امکان خرید اینترنتی فرش و همچنین خرید فرش ماشینی اقساطی را برای شما فراهم آورده است.

فرش های فانتزی چه مدل هایی هستند؟

فرش

 همیشه به دنبال کشف راز و رمز توی هرچیزی بودم. این بار هم رفتم به سراغ کشف این موضوع که چرا همیشه از وقتی که وارد خونه میشم کسل‌تر و خسته‌تر میشم و ته مونده انرژیم رو هم از دست میدم! آره خودشه!!!

گذشت اون روزایی که همه به دنبال دکوراسیون‌های قدیمی با وجود وسایل عتیقه بودن.

مدت‌ها بود که منم از سبک دکوراسیون خونه خسته شده بودم و دوست داشتم مثل اکثر خونه‌های امروزی، یه فضای شیک و مدرن داشته باشیم.

یه روز نشستم و شروع کردم به بررسی وسایلی که به نظرم لازم بود تا عوض بشن برای اینکه سبک خونه مدرن‌تر جلوه بده. تا رسیدم به مبل و فرش که دوست داشتم یه فرش فانتزی ایرانی و یه دست مبل خوشگل و خوش رنگ بخرم.

از اونجایی که خرید فرش هزینه کمی نمی‌بره و لزومی هم نداره زود به زود عوض بشه پس بهتر بود که عجله نکنم و قبل از خرید همه چیز رو بررسی کنم و در نظر بگیرم تا یه انتخاب درست و مناسب داشته باشم. مواردی که در موردش تحقیق کردم و به نتیجه نهایی رسیدم رو برای شما هم میگم، شاید به کار شما هم اومد:

 

ادامه مطلب ...