فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فرش اتاق خواب ، فرشی برای زیباتر شدن اتاق خوابمان

فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب 

اگر میخوایم خونه ای داشته باشیم دنج و رویایی، باید اتاق خواب رو هم در اولویت قرار بدیم. اعتراف میکنم تزئین خونه ای که همه چیز سر جای خودش قرار بگیره کار مشکلی هست.

چند وقت پیش وقتی به فکر تغییر دکوراسیون منزل افتادم تجربه هایی پیدا کردم که می‌خوام در اختیارتون قرار بدم تا شاید بدردتون بخوره. با کمک گرفتن از سایت های مربوط به تغییر دکوراسیونچیزهای جدیدی یاد گرفتم و ایده های قشنگی به ذهنم رسید. یکی از این ایده ها استفاده و کمک گرفتن از فرش بود.

خب همه میدونن که فرش وسیله ای هست که لازم و ملزوم هر خونه ای محسوب میشه اگر از این نوع کالای لوکس درست استفاده بشه،بقیه وسایل اطرافش رو مجبور میکنه که باهاش هماهنگ و سازگار بشن.

 

ادامه مطلب ...

فرش مدرن دکوراسیون مدرن

فرش مدرن

فرش مدرن ، کدوم مدل از این فرش ها با دکوراسیون من هماهنگ میشه؟

حس و حال جامعه امروزی طوری شده که همه یه جورایی طرفدار سبک های مدرن شدن و از سبک های کلاسیک و اصیل خسته شدن. راستش خود من هم از سبک های مدرن بیشتر خوشم میاد تا سبک های کلاسیک و سنتی. خب مسلما وقتی تو خونه بیشتر لوازم و وسایل سمت و سویی مدرن دارن، نباید کفپوش ها رو نادیده بگیریم بلکه باید برای کف خونه چیزی رو انتخاب کنیم که هماهنگی زیادی با دیگر وسایل داشته باشه. به نظرم برای دکوراسیون مدرن باید فرش های مدرنتهیه بشه. شما نظرتون راجع به فرش مدرن چیه؟ تا به حال این فرشا رو برای خونتون انتخاب کردین؟

 

ادامه مطلب ...

خرید فرش ماشینی از کدام فروشگاه فرش ؟

فروشگاه فرش

فروشگاه فرش 

فرش ها در کل دنیا به کیفیت و زیبایی معروف هستن و تنوع طرح، نقشه و برندهای اون‌ها هم زیاد و متنوع هست. بنابراین خرید فرش ، پروسه‌ای حساس و دقیقه که هم بودجه و هم دقت کافی میخواد. وقتی صحبت از خرید بعضی محصولات مثل فرش ایرانی میشه، فروشگاه‌ها و فرش فروشی‌های بزرگ در نظرمون میاد، معمولا ما برای خرید فرش به مغازه یا فروشگاه فرش که در اطرافمون هستن سر می‌زنیم و از فرش هاشون دیدن می‌کنیم. گاهی اوقات با رفتن به این فروشگاه‌ها ممکن هست بین انتخاب چند طرح سر در گم بشیم و به اصطلاح بمونیم که کدوم نوع از فرش ها رو انتخاب کنیم، همچنین ممکنه رفت و آمد برامون سخت باشه و حاضر نباشیم از این فروشگاه به اون فروشگاه بریم و طرح‎ها و قیمت‌ها رو مقایسه کنیم. بعضی مواقع هم امکان داره در دام یه فروشنده غیر حرفه‌ای گرفتار بشیم و در نهایت خریدی انجام بدیم که بعدا از اون رضایت نداشته باشیم. آخر خسته و کلافه و بدون به انتها رسوندن خرید فرش به خانه برمی‌گردیم و به قول معروف “روز از نو روزی از نو ” و مجبوریم فردا کلی زمان بذاریم و به فروشگاه دیگه‌ای بریم.

 

ادامه مطلب ...

روان شناسی رنگ فرش ، موضوعی مهم که ذهن ما رو به خودش درگیر می کنه

رنگ فرش

شما میتوانید روحیه افراد را بشناسید، اگر رنگ‌ها را شناخته باشید

رنگ‌ها سراسر زندگی ما را در اختیار داشته و غیر قابل اجتناب‌اند. در واقع هر رنگی؛ داستان، فرهنگ و حس و حال خودش رو داره پس بهتره رنگ‌ها رو بشناسیم و باهاشون ارتباط بگیریم. این یعنی روان‌شناسی رنگ‌ها! روانشناسی رنگ‌ها طوری هست که فرد میتونه وضعیت روحی خودش و یا دیگران رو بهتر بشناسه حتی از روی رنگ فرش ، رنگ دیوارها، رنگ لباس و … .

برای مثال رنگ سبز نشانه طبیعت و تازگیه اگه شما هم به این رنگ علاقه دارین زندگی با شما خیلی راحته و روابطتون برپایه اصول و قرارداد هست.

یا قرمز، رنگ قرمز جزو رنگ‌های گرم بوده و بسیار انرژی‌زا و نیرو بخش. اما استفاده زیاد از این رنگ باعث سریع‌تر شدن ضربان قلب و تنفس میشه. کسانی‌ که به این رنگ علاقه دارن افرادی فعال، شجاع و کمی عجول هستن. 

 

ادامه مطلب ...

ورودی خانه هایمان با فرش های کناره زیباتر خواهد شد

فرش کناره

جایگاه فرش کناره در منزل 

این سوالی است که اکثر ما در پی یافتن بهترین جواب برای آن هستیم. تقریبا دغذغه همه ما این است که فضای منزلمان شکوه و عظمت زیادی داشته باشد و به نوعی فرهنگ و هنر ایرانی را به نمایش بگذارد. زیبا سازی فضای داخلی منازلمان آنقدرها هم سخت نیست که نتوانیم از پس آن برآییم. فقط با اضافه کردن کمی چاشنی خلاقیت و دقت، خواهیم توانست بهترین و زیباترین خانه‌ها را برای خود بسازیم می‌گویید چگونه؟

بهتر است با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بیابید. فرش یکی از همین چاشنی‌هاست.

 

ادامه مطلب ...