فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

۱۰ نکته طلایی در مورد تغییر دکوراسیون خانه شما (قسمت دوم)

۶٫ تغییر دکوراسیون خانه با بازی نورها

یکی از رکن های اساسی تغییر دکوراسیون خانه نور است. نور عنصری پر قدرت است که به فضا حجم می دهد و تعادل را برقرار می کند. توجه کنید مانع ورود طبیعی نور به خانه نشوید، وسایلی مانند کمدها نباید جلوی پنجره قرار بگیرند و مانع ورود نور شوند. همچنین با کم و زیاد کردن نور در خانه، توجه روی وسایل را تغییر دهید. مثلا اگر بالای تابلو ها چراغی تعبیه کنید جلوه آن ها را بیشتر کرده اید. همین طور با جا به جا کردن آباژورها می توانید شکل فضا و دکوراسیون را عوض کنید، آن ها در کنار پرده ها، مبلمان و میزها نمای قشنگی به فضای شما می دهند.

 
ادامه مطلب ...

شما تا چه اندازه به فکر تمیز کردن فرش هستید؟

قطعا یکی از راه هایی که می تواند به زیبایی منزل و محل زندگی ما کمک بزرگی کند پوشاندن سرامیک ها و کفپوش ها با فرشی متناسب با فضا هست، اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. متاسفانه خیلی از ما افراد وقتی فرش را می خریم و آن را در خانه پهن می کنیم دیگر بیخیال آن می شویم و آن را به امان خدا رها می کنیم و رسیدگی و توجه زیادی به فرش ها نداریم.

در حالی که باید بدانیم اگر فرش تمیز باشد، خانه هم تمیز به نظر می رسد و از بروز خیلی از آلودگی ها و میکروب ها جلوگیری خواهد شد اما خیلی از مردم فقط به خاطر اینکه دیگران قضاوتشان نکنند دست به تمیز کردن فرش می زنند.

دقت داشته باشید اگر فرش های خود را تمیز نمی کنید و یا از حیوانات خانگی استفاده می کنید بیشتر در معرض بیماری های تنفسی و پوستی قرار خواهید گرفت.

فرش ها را برای شست و شو به قالیشویی بسپارید

کسانی که اعتقاد و اصرار دارند تمیز کردن فرش خانه و شستشوی آن را خودشان انجام دهند و به قالیشویی نفرستند باید بدانند که فرش ها در قالیشویی حرفه ای تر از خانه شسته می شوند به خصوص اگر فرش شما یک فرش دستباف باشد. شستشوی حرفه ای یعنی اینکه لکه ها، پس دادگی رنگ و دیگر عیب هایی که در فرش وجود دارد توسط متخصصان حرفه ای برطرف شده و باعث افزایش طول عمر فرش خواهد شد به خصوص در افرادی که فرزند کوچکی دارند این کثیفی ها بیشتر خواهد بود. به علاوه اینکه قبل از اینکه فرش شسته شود، گرد و غبار آن گرفته می شود در حالیکه این ممکن است شرایط همچین کاری برای خیلی از ما در منزل وجود نداشته باشد.

سعی کنید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یکبار فرش ها را برای شست و شو به قالیشویی هایی معتبر تحویل دهید، در این صورت هم خیالتان از بابت تمیز کردن فرش ها راحت می شود و هم اینکه به سلامت خود و دیگر اعضای خانه کمک بزرگی کرده اید

از شامپو فرش خانگی برای تمیز کردن فرش استفاده کنید

تمیز کردن فرش

اگر فرشتان لک و کثیف شده و گزینه قالیشویی برایتان منتفی است و می خواهید پروسه سخت شست و شو و تمیز کردن فرش توسط خودتان انجام شود بهتراست از شامپو فرش خانگی به جای شامپو فرش های صنعتی استفاده کنید. برای تهیه شامپو فرش نیازی نیست خودتان را به زحمت بیاندازید. کافی است از مواد طبیعی که در خانه دارید و قابل دسترس است استفاده کنید.

یک لیوان آب را با سه قاشق مایع ظرفشویی و کمی سرکه سفید (تاثیر زیادی در تمیزی فرش ها دارد) با هم مخلوط کنید، میتوانیند این محلول را در مواقعی که لکه ای روی فرش ایجاد می شود و یا جهت تمیزی بیشتر استفاده کنید.

راهنمای خرید فرش ترک فانتزی

فرش ها محبوب ترین وسایل در دکوراسیون هستند که اغلب در خانه های مسکونی استفاده می شوند. آن ها به خانه زیبایی داده و صمیمیت خاصی را در فضا به وجود می آورند. انواع فرش مدرن ، فرش فانتزی ، فرش لوکس وفرش کلاسیک در کنار پارکت و سنگ، هماهنگی زیادی ایجاد می کنند. در خانه های امروزی باید براساس نوع فضا، رنگ ها و طرح های متفاوتی از فرش را استفاده کرد. همانطور که می دانید این روزها فرش لوکس جای فرش ماشینی و فرش دستباف را گرفته و یکه تاز بازار شده است. دراین میان، خرید فرش ترک فانتزی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین فرش ها، شناخته شده است. طرح و رنگبندی این فرش ها به گونه ای است که با سبک خانه های امروزی همخوانی دارد. در ادامه این فرش ها را بیشتر خواهید شناخت.

 

ادامه مطلب ...

قیمت فرش مدرن چند است؟

هر چند که در گذشته فرش فقط وسیله ای بود برای پوشاندن کفپوش خانه ها و طرح های سنتی در بازار بیشتر روی بورس بودند، اما امروزه با تغییر سبک زندگی مردم و استفاده از وسایل مدرن و فانتزی در منازل، فرش سنتی کم کم از رونق افتاده و جای خود را به فرش مدرن ماشینی و فرش فانتزی داده است. شاید برایتان جالب باشد در میان انبوهی از طرح و رنگ فرش ماشینی با واژه ای به نام فرش بلژیکی برخورد کنید. با شنیدن نام این فرش ها ممکن است از ویژگی های این مدل؛ اطلاعات و اینکه چه تفاوت هایی با انواع فرش ماشینی و فرش دستباف ایرانی دارند نداشته باشید. اینکه این نوع فرش ها برایتان مناسب هستند یا نیستند؟ و یا اصلا فرش بلژیکی چیست از دیگرسوالاتی خواهد بود که ممکن است ذهنتان را درگیر کند پس در قدم اول خوب است که آن ها را بشناسید و بدانید چه ویژگی هایی دارند؟

 

ادامه مطلب ...

با فرش شگی ترک ، تنوع را به خانه خود هدیه دهید

آیا فرش شگی ترک و مدل های آن را میشناسید؟

فرش ها از گذشته دور تا کنون جزء جدا نشدنی دکوراسیون های ما بوده اند. انتخاب و خرید فرش هم جزء چالش هایی بوده است که همه ما تجربه رویارویی با آن را داشته ایم. اگر چه طرح فرش ایرانی در همه جای دنیا مطرح است و هنوز هم فروشندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف تعصب زیادی روی آن ها دارند، اما امروزه تولیدات فرش مدرن و فرش فانتزی به گونه ای است که بیشتر افراد، داشتن فرش مدرن مانند خرید فرش شگی ترک را در اولویت قرار داده اند. از طرفی هم افزایش قیمت فرش دستباف ایرانی در شرایط کنونی توجیه خوبی برای رفتن به سراغ فرش مدرن و امروزی است.

 

ادامه مطلب ...